Tisdag

Livet här i Norge går upp och ner hela tiden. Igår kände vi oss som världens minsta personer som livet är över för. Idag innan jobb såhär 7 på morgonen vände det och vi blev glada igen. Så nu är det klart! Vi får flytta ifrån lägenheten i juli, men vi måste betala för juli. Men mycket bättre än vi trodde. Annars har det varit skinade sol idag, jobbdagen gick fort. Trots att jag var sjukt trött med tanke på att jag somnade circus halv 5 imorse pga av en sjuk Narimen som hostade konstant. Stackarn, och stackars mig också hehe. Min storebror fyller år idag också, satan om man kunde vara liten igen och sno hans egna grejer och slå in. Och äta tårta! Det hade varit något! Men faster ska jag bli, och det kan nog inget slå. Johan och Therese kommer få världens finaste bebis. Längtan är enorm!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0