Tisdag

Varit hemma två helger i rad nu. Det tar emot att komma tillbaka till Norge efter en liten semester. Speciellt när det är strejk här, så jag fick inge jobb varken för idag eller imorgon. Då kunde jag ju kunnat vara hemma ännu längre?!! Det är sinnessjukt svårt att fördriva tiden på ett bra sätt också. Tänkte ju som försöka snåla lite på pengarna nu när jag inte har ett jobb när jag flyttar hem. Kommer kanske inte ha råd med lägenheten hemma heller, buhuuu. Men jag har haft två jätte jätte fina och mysiga helger hemma. I helgen var det så fint väder och jag hann göra det jag villeee. Umgås med mamsen och träffa mina fina. Nu till helgen blir det troligtvis vin med tjejerna, kändes som att det var ett tag sen vi sprang på downtown och crash. Och på söndag kommer Linda till T-town för utbildning då blir det antagligen en hel del häng med henne och troligtvis åker jag hem på fredagen tillsammans med henne, till studenten och alla roliga saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0