Söndag

Nä hörni kanske är dags för en liten update! Veckorna springer iväg och det händer nya grejer hela tiden! Jobbar för tillfället på ett jätte bra dagis, så sjukt soft att det är 10 minuters gång avstånd! Och personalen och barnen är underbara. Det dåliga som har hänt är att vår f-u-c-k-a-d-e hyresvärd är dum i huvudet, bokstavligt talat! Vi är tvingad att bo kvar i den här äckliga lägenheten annars får vi kronofogden på oss! Eller så ska dom reparera lägenheten och vi får stå för kostnaderna, alltså ca hundratusen. Så att fixa en advokat är prio ett i veckan, men det kommer bli en lång process. Och 1 juli vill jag hem och jag ska hem då! Det känns skrämmande men vi kommer nog med största säkerhet vinna det här! Annars kan Norge ta sig nånstans!


Men för att tala om något annat så har vi tagit det lugnt hela helgen, riktigt skönt har det varit att inte vakna upp bakis på söndagen! Så idag gick jag och Tessan ner på peppes och tog oss en glass! Och snart kommer sambo nr 4 hem, Madde! Hon har varit lääänge i östersund! Jag åker förmodlingen hem om 2 veckor, efter den 17 maj för då kommer hela Norge skaka :)

Puss hade hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0