Måndag

Nu är jag redo för Norgeee. Nu är allt klart! Det känns riktigt gött ska ni veta! Trodde det skulle ta ungefär 4 timmar att tömma och städa lägenheten, men det tog 9!! Och då har jag fått hjälp av familjen och Jennifer. Jennifer har varit en ängel, hon har hjälpt mig enda från början till slut. Om jag hade varit själv hade det tagit en vecka... Pappa bjöd oss alla på världens godaste middag också. En fin familjemiddag såhär innan jag åker.

Annars har helgen varit rolig och bra. Igår var jag, mamma och Sara på bishop och myste. Sen blev det lite party med efterfest osv med tjejerna. 


Nu är jag slut som artist som Sara så fint brukar säga. Så nu ska jag sova om jag ska orka upp halv 7. Vi hörs på skype! Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: whatsmynamee.blogg.se

Haha söt du är! jag hoppas vi kan ses på skype ikväll <3

2012-01-31 @ 12:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0