Rubriker är jobbiga!

6 koppar kaffe och 2 öl senare ligger jag i sängen och ska försöka sova. Kaffe blir man pigg av och en liten mängd alkohol blir man trött av. Så frågan är om jag kommer kunna sova eller ligga vaken hela natten. Dagen har rullat på fint förutom att det är så äckligt kallt ute. Har fixat lite saker på stan, varit hos mamma på middag, druckit kaffe på pause och kikat fotboll på O'learys. Hos mamma var jag några centimeter ifrån att få en glaskula i huvudet. Det var lite creepy, den åkte bara ner från en hylla utan vidare och ville antaligen skada mig? Utöver det så har jag fan nackspärr. Sov på ett jävla konstigt vis inatt och det blir bara värre och värre. Nu kan jag snart inte ens kolla 25 grader åt sidan. MHHHHHHHHHHHHH. Det gör ont och är sjukt störrigt. Tänkte försöka sova bort det nu.


Älskar min mami.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0