Torsdag

Det känns förjävligt att kolla på klockan sista gången 04.13 när man ska kliva upp 05.30. Fa-haan vad jag inte kommer att må bra sen. Min dygnsrytm är inte heller så bra just nu. Jag lägger mig trött och håller på somnar, precis när jag ska somna blir jag jätte pigg och börjar svettas sjukt mycket, sen ligger jag vaken i några timmar. Så nu tänkte jag bosätta mig antingen hos pappa, mamma eller Sara.

2012 skrämmer mig också :( Jag fick höra för någon dag sen att mayaindianerna kunde förutse att det skulle bli en tsunami, en terrorattack, jordskalv osv. Hur sjukt? Jag tror inte på det kommer hända något, men tänk om? Måste göra det här till ett bra år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0