Söndag

Hur perfekt kan allting bli egentligen? Nu har vi skrivit på kontrakt till en lägenhet i Norge. Det blir bara bättre och bättre, vi har en jacuzzi (!!!!) golvvärme, fint golv i hela lägenheten, den är över 100 kvm stor. Och vi flyttar om två veckor. Känns sjukt. Så dom kommande två veckorna har jag fullt upp.

Tog en paus från allting i helgen och har haft det hur bra som helst. I fredags tog jag det lugnt, bjöd Jennifer på middag (första gången jag gjorde kyckling helt själv och jag lyckades), sen kom Filip förbi en sväng. Igår fyllde Maria 22 år så vi blev bjuden på tacos hos henne, vi spelade ett spel som var huuuuuur jäkla kul som helst. Sen gick vi på olearys och fick shottar och drinkar!


Nu kommer Sara och Patrik snart och hämtar upp mig, vi ska åka hem till mamsen och fika lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0