Hela livet var ett disco

Sara och jag sov jätte dåligt inatt, allt störde oss så sjukt mycket. Plogbilar, mardrömmar, någon som skrapar sin bil sjukt länge och högt, telefonerna ringde, restless leg osv. Så vi somnade inte förrän imorse typ. Sen ringde Jennifer 9 imorse och frågade om jag ville vara barnvakt, men det var gött ändå att kliva upp tidigt. Och kul att vara med lilla Joline. Sen har dagen rullat på med möte och lite viktiga saker. Men ikväll har allt gått emot mig, så fort jag känner mig nöjd och att allt känns så klart, så kommer det mer och mer saker. Vilket innebär stress  som inte jag klarar av ikväll haha. Så nu ska jag ta ett djupt andetag, springa och säga hej till Linda sen slänga mig i en varm dusch och bara chilla resten av kvällen. Så hörs vi imorgon när Anna är en gladare människa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0