Måndag

Im baaaaack. Bloggen börjar bli tråkig som fan. Men känner att jag måste uppdatera er lite mina 5 söta unika läsare ;) Trondheim är galet jävla bra. Vädret har varit på topp dom senaste dagarna, vilket har bidragit till mycket häng på Egon. I helgen hade vi förfest med endast östersundare plus en norsk, hur kul som helst. Det är ett helt annat liv här och jag börjar känna mig mer hemma här nu än östersund. Har alltid varit den av oss tjejer som har velat flyttat tillbaka först av alla, men efter gången jag var hemma nu så är jag nöjd. Det finns ett köpcentrum, ett café (pause såklart) och en krog man kan gå på i Östersund. Här är det lite mer variation kan man säga :) Dock är lägenheten fortfarande ett mysterium om hur vi ska gå tillväga, det är överfullt med mögel. Att dra in en advokat är ett alternativ men om vi gör det får vi ett problem med att hitta en ny lägenhet. Så ingenting går riktigt ihop! Men att jag flyttade hit kommer jag aldrig att ångra. Har träffat så bra människor här, god damnit!! Och mina sambos som jag aldrig umgicks med hemma förutom Tessan!


I helgen får jag besök av min syster som ska bo här med oss, och mamsen som ska bo hos sin norrman. Så ska umgås med dom hela helgen och mysa!! Snart läggdags, upp och jobba på mitt favorit dagis imorgon! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0