27

Det är fan inte min dag idag! Dålig sömn, tror jag har fått en spöke på besök. Nää, men jag har blivit sinnesjukt mörkrädd dom senaste dagarna. Fick sms av Sara idag som också hade haft en dålig natt med spöken, ha-ha! Så det blir nog en övernattning där. Till min dåliga dag, så ringde det en surkärring till jobbet. Hon var så jävla envis så jag höll på att koka av ilska. Hur orkar folk lägga energi på att vara otrevlig? SEN, från klockan ett typ så har inte mitt abonemang funkat för det är tydligen strömavbrott i delar av landet så mitt nät är helt off. MEN osv, inget har gått bra. Nu ska jag ta en liten powernap och sen hoppas på att vara på topp igen. Tror inte det men. Längtar till imorgon kl 17 då är jag långledig. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0