Dance with the devil

Det är fasen skillnad på arg och arg. Och dom som skriker hysteriskt och har sig de är dom bästa, dom har man lite hatkärlek till för dom gör det bara till en rolig grej (antar att det är dom som går på medicinska medel). Sen har vi dom som inte har fått ett ligg sedan 90-talet. Dom ska ha rätt fastän dom har fel, dom förnedrar en och man får inte säga så mycket utan man ska vara tyst och hitta det dom söker. Fick en nyligen och samtidigt insåg jag att jag hade missat min rast. Så sämre kunde det inte bli för stunden. Meeene ska väl vara glad att jag aldrig kommer bli en sån förhoppningsvis. Har iallafall bara en ynka timme kvar sen slutar jag, wiho.




Det är okej att sakna värmen när det är nollgradigt ute va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0