Save up all your tears

Fick höra en sak tidigare i veckan, och det har fått mig att tänka mycket. Ibland har man dåliga dagar, men då finns det alltid någon som har det tio dubbla värre. För att komma till saken så ska jag sluta klaga för minsta lilla och istället ta dagen som den kommer. Vi kommer ändå leva resten av livet med både med och motgångar.



Det känns som att det var längesen jag riktigt skrev av mig. Har iallafall haft en fullspäckad vecka med mycket bravader. Vänner som har varit här och hälsat på (känns som att jag aldrig är ensam). Varit ute i finvädret, jobbat en del, tränat osv. Ikväll ska jag möta upp Ellika och Jennifer för att sedan bege oss mot en hemmafest hos Mattias där en hel del vänner kommer att befinna sig. Känner på mig att det kommer bli ruuuligt. Och imorgon väntas en mamma och dotter dag/kväll med tacos, mys, och lite fix i lägenheten.


Kommentarer
Postat av: http://whatsmynamee.blogg.se/

Men nästa vecka anna ska vi träna ännu mera!!! :) träna träna jobba träna..haha

2011-03-19 @ 01:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0