Saraaaa

Precis nu känns allt aaaas bra. Jag har haft en dag där nästan allt har gått bra, förutom imorse när Sara kom och var på lite dåligt humör själv. Då är det lätt att det smittar av sig. Men utöver det så är jag riktigt jääävla glad. Hade nästan kunnat bjuda hem en vän på ett glas vin, men det får bli till helgen. Nu är jag på tok för trött för att ens orka tänka tanken. Och igår fixade Patrik min dator, så nu känns den som ny igen. Behöver inte ens prata om hur långsam osv den var innan.

 

Annars fyller Sara 21 idag, as rolig ålder. För nu jävlar kan hon ta buss körkortet som hon har väntat länge på. Närå. Men hon kan dricka alkohol i många fler länder, t ex USA som hon åker till i sommar. Fyfän vad kul. Imorgon blir det tårta och sånna grejer och i helgen lite mer kalas....

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag vet!! Hade så jäkla ont i huvudet så orkade inte vara glad hela tiden ;) men idag mår jag lite bättre iaf, kanske blir bra efter tårtan?? ;)

2011-03-30 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0