Så kan det va!

Omge dig av människor som får dig att må bra. Vissa vänner-relationer är riktigt påfrestande. Vissa tar mer engergi än vad de ger. Man måste ge och ta, inte lämna över allt till den andra. Vissa ger negativ energi, och då kan det hända att den stannar kvar inom sig. Dock är jag glad att jag har världens finaste vänner som ger mig glädjerus så fort jag träffar dom, men tyvärr finns det mer eller mindre falska människor. Det kommer vi alla att leva med. Men jag tror man måste lära sig att "borsta" ifrån sig dessa typer. Livet är för kort för att ödsla tid på någon som ger en negativ energi.


Kommentarer
Postat av: Ell

Fint skrivet, fina vän :) <3

2011-03-22 @ 14:41:51
URL: http://elliikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0