Gästinlägg..

Thesebster.blogg.se gör ett gästinlägg, här... sitter just nu här hemma, lagomt full och sentimental, sitter dock med 2 tjejer men ändå jag lyssnar på All by myself... lite så känner jag mig just nu. Jag är trots allt ensam man! Tro det eller ej men det blev systemet idag igen, köpte som vanligt för många öl än vad jag klarar av men det är så jag lever. Jag har egentligen inte mycket att säga mer än att öl tröstar väldigt skönt när man är ensam. Jag känner redan nu ångesten om jag kommer ha imorgon men det är så det är att vara man 2011... man mår dåligt... Jag kan trösta med att jag dock inte är fullast, Anna ligger på golvet och verkar ha fått för mycket dricka ikväll. Men kvällen är ju inte slut och jag har redan lagt in kudden och bandspelaren med "all by myself" på repeat på toan i förberedande syfte... åhhh varföööööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0