I dont want to talk about it

Ena dagen efterfestar man till 6 på morgonen och andra dagen ska man upp och jobba 6 på morgonen. Frågan är hur man ska ställa om sig? Det är bara Gud som vet om jag kommer komma upp. Spontana fester är alltid roligast. Fäck vad roligt jag hade igår. Jag och Jennifer körde all in sådär på en onsdag. Och idag mår man som man förtjänar. Sara väckte oss med en liten bebis som var på besök imorse, smälter lite varje gång. I helgen ska jag och Jennifer äta midsommar mat eftersom jag missar självaste midsommar i år. Kommer sitta på ett plan då (!!), kunde dom inte ändra till dagen efter? Hur som helst kommer jag ha 2 veckor framför mig med bad och sol. Så ska väl inte klaga..

Världens mysigaste låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0