Tidsfördriv

Sitter på jobbet och det är så satans lugnt att jag måste skriva ett inlägg för att fördriva tiden. Nu sitter tjejerna på SOLO, lite avundsjuk. Men då kan man tänka mer positivt, medan jag tjänar pengar så gör dom sig av med pengar. Suckers!

Man får väldigt mycket tid till att tänka när det är lugnt , men det är oftast när man tänker de smarta grejorna som det ringer och man glömmer bort... Ett problem som jag har, är att jag kan skriva långa texter om ungefär allt möjligt. Men i sista sekunden tvekar jag alltid till att publicera och istället blir det sparat som utkast. Det är bara för att det låter så jävla ointressant det jag skriver. Som till exempel nu haha. Det här var ju nödvändigt att ens skriva..

Äter godis gör jag, gick på hemköp på rasten och hade ca 15 min på mig. Tror ni inte det är världens längsta kö just den tiden bara för att alla ska köpa godis till Harry Potter? Fick springa, men det är lugnt. Hann iallafall! Och godiset var gott.




Saknar min fina syster, riktigt riktigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0