aaaha

Precis kommit hem från jobbet såhär halv 5 på morgonen. Skickar sms till Jennifer som ringer upp och den kvinnan efterfestar hon.. Men det är bra att hon kör! Justja, vi var och kollade fotboll igår. Öfk mot Wigan, dom är tydligen miljonärer. Och sjukt hunkiga/stora var dom. Marité var också riktigt lyckat igår. Varför kunde inte solen vara med igår istället för idag när jag bara har suttit inne och pratat med störiga skåningar.. Mh.

Hela dagen har jag små saknat min familj lite extra. Mamma befinner sig i Karlstad nu tror jag, nyss var det Norge. Sara vet jag inte vart hon är om hon är i Hollywood eller Kalifornien, pappa har jag inte pratat med under helgen, han kan vara lite överallt i Sverige känns det som. Men Johan vet jag däremot är i Karlstad. Skönt att ha lite koll iallafall. Men jag saknar allihopa!!! Nu är det läggdags, imorgon väntas ännu en jobbkväll. Dock slutar jag tolv och kanske till och med hinner med en öl på SOLO och kikar på Schönberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0