19 juli

Hade en ytterst trevlig kväll igår. Jag och Jennifer smuttade på ett glas vin och kollade på Lotta på liseberg. Helt klart sommarkänsla även om det spöregnade ute. Jag känner mig som mamma när jag sitter framför tvn med hög volym och försöker hänga med i texterna haha. Sen kom Artin och Alan hem till mig med en box vin, så det blev några glas till och vi satt uppe till 2- halv 3 och bara pratade och lyssnade på musik.

Nu sitter jag hemma hos pappa, i mitt gamla rum som numera är ett gästrum. Dricker kaffe och äter yoghurt och tvättar kläder. Helt okej om jag ska vara ärlig. Det är skönt att vara här. Ikväll är det fotboll som gäller, vet inte riktigt vilka ÖFK ska spela mot, men det visar sig och blir säkert spännande.
 


Jag och Jennifer håller på att kolla resor den 26 Aug, så om någon är sugen så är det bara att haka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0