00:50

Min familj verkar ha bytt till turk-dialekt och stavning på senaste tiden. Det började med att mamma skrev en liten varnings lapp till min bror som bor i Karlstad och som inte är van vid parasit vattnet "Du dricka inte vattnet" stod det så fint. Inte nog med det så smittade det av sig till min bror som skrev sms till mig när dom skulle hämta mig "vi åka nu". Jahapp... Och slutligen idag när min syster pratade i telefon och lite halvt nervös skulle säga hejdå, ha det bra så länge så hörs vi, så blev det istället "ha det bra... länge.. eh... ja så hörs vi" ungefär. Jag tycker det är rätt kul iallafall. Puss familjen


Kommentarer
Postat av: brorsan

Haha det måste vi ju ta och vänja bort!!

2011-01-29 @ 17:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0