mhmhmhmh

Skulle nästan behöva skriva en hel novell om dom senaste dagarna. Det har hänt så mycket och det här är första lilla stunden som jag verkligen är hemma själv. Alla dagar har varit så fina och mysiga med familjen, släkten, norskar, vänner osv. På julafton hade mamma anordnat tävlingar och jag kom etta varje gång och vann fina priser! Juldagen var awesome, fyfasen vad kul jag hade. Efterfest med Johans kompisar, Saras kompisar och mina kompisar, alltihop i en blandning! När vi åkte hem låg det ett träd mitt på vägen. Stormen var sinnesjuk. Igår hade mamma en liten fest, vi drack några glas vin och sen gick jag och Sara på Solo en sväng med Linda. Fick bekräftat att det finns någon i min lägenhet också, spöke eller vad man nu ska kalla det. Så nu är jag livrädd för jag vet att det stämmer.. Idag har jag jobbat men fick gå hem för jag inte mår så bra. Vet inte vad det beror på, men hoppas det blir bättre snart! Nu ska jag snart åka till mamma och äta hembakad pizza, sen kommer tjejerna hit en sväng. Men nu ska jag ta en powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0