skinny love

Idag mötte jag upp mamma på tåget som har varit utomlands och borta ett bra tag. Hängt hos henne hela dagen och myst när det har varit åska. Hon låg dock under täcket och höll för öronen, men mysigt ändå... Är ju ledig hela den här veckan vilket känns tråkigt, funderar lite på hur jag ska fördriva tiden när alla andra jobbar. Men på fredag har jag och Sandra iallafall planerat ost, kex och vinkväll med alla gamla klsskompisar. Det ska bli ruligt!




Det haglade som satan, så jag och mamma var tvungen att känna lite på det.

Kommentarer
Postat av: c to the asandra

ååååh min trööööja! saknar den.. och dig ;) vill ju komma nununu!!

2011-08-08 @ 23:28:12
URL: http://casandraj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0