heeeeellu

Who's gonna save the world tonight?


Längtar tills SHM släpper sin nya låt, tills det är sommar och man kan dricka rosé utomhus, tills jag är klar med lägenheten, tills jag får lön, tills vårforum med mina fina vänner osv, listan kan göras lång, jag längtar bara till alla bravader som kommer hända från och med idag typ.


Något jag mot all förmodan inte längtar till är när Casandra flyttar härifrån. Fan i helvete vad jag inte vill inse det. Hon ska långt ner i Sverige. Och det är om snart 2 veckor. Vill inte att en av mina bästa vänner ska flytta. Vem ska jag nu skratta med så jag viker mig dubbelt? Det är klaaaart jag skrattar med mina andra vänner, men jag tror ingen har den humorn jag och Casandra delar så fint med varandra. Däremot har jag ju en anledning till att åka till Göteborg/Borås i sommar. Såatteeh vi ska nog få det att gå ihop. Men det här är ju inte en period utan det här är för gott typ. Duuu och jag Cassie.

Kommentarer
Postat av: caaaaaaas

naaaaaaaaaaaaw, jag fick typ tårar i ögonen när jag läste det! fyfan, jag vill inte heller inse det! men klart vi kommer träffas ändå! du och jag ännah ;)

2011-04-13 @ 14:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0