16.33



Jag fullkomligt älskar när vägen är grusad och man går på asfalt. Det är inte ens kallt även om inte solen ligger på. Det gör mig så glad! Sara gjorde mig ännu gladare när jag kom dit och blev serverad jordgubbar. Känslan! Imorgon ska jag börja med att kliva upp tidigt, rejält tidigt. Ungefär 5! För då ska jag beställa lite clothes, en sjukt snygg kollektion som kommer ut. Därefter ska jag sitta och hålla Sara sällskap hos frisören, kan bli kult, långtråkigt eller trevligt. Hon har förövrigt orange hår nu! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

så fint sagt anna, klart ni är vänner för alltid. Era roligheter på natten, som tex att busringa slår väl inga ;-) haha!

2011-04-15 @ 18:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0