saknar

Har haft extrem huvudvärk två dagar i rad nu, får inte i mig nånting att äta, jag sover från och till hela tiden. Vad är det här?! Dock har förskylningen gått över någorlunda bra. Om en timme kommer mamma hem från Norge då förväntar jag mig att bli ompysslad hela kvällen.

Saknar Turkiet sjukt mycket. Saknar att festa hela natten, saknar att vara morgonsur efter att ha sovit endast 3-4 timmar varje natt. Saknar att stå på händer i poolen, åka rutchkana med madrassen, dyka under skyhöga vågorna i havet, saknar skumpartyt och beachpartyt, saknar eskiltuna killarna och gävle tjejerna (hela gänget tillsammans), 40 graders värme och 30 graders värme i havet. Det jag vill ha sagt är att jag vill tillbaka!

Puss osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0