@amarillo

1 Oktober, då kör vi mina damer och herrar. Mer info om det kommer!



Utöver det så petade jag mig i ögat igår kväll så det rann tårar i nästan över två timmar. Kunde därför inte sova för jag var rädd att jag skulle bli blind, och när jag väl hade somnat så gick jag tydligen i sömnen. Det märkte jag imorse när dörren till rummet var låst (ifall det inte spökar). Då blev jag mörkrädd 6 imorse, så mamma fick tända lampan i hallen innan hon skulle åka på jobbet. Ibland är livet jobbigt va! Inatt däremot kommer jag sova gott, kroppen är slut efter ett träningspass och ögonen kollar i kors typ. Har nästan läst ut en bok idag, en sjukt bra bok. Ville inte sluta läsa. Men då kan jag längta lite tills imorgon för att läsa de ynka 20 sidorna som är kvar. GÖTT. Och imorgon har jag lite att göra. Så nu måste jag sooova. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0