lörrrdag

Tillbringade hela dagen och kvällen med Casandra igår. Blev en fika på staden, sen blev jag bjuden på mat av mamma Jonzon (skit gott förövrigt) och ett glas rött. Fast det resulterades med mer än ett glas. Sen kände vi oss som 14 år igen och hade videosamtal med våra kill kompisar från Eskiltuna via msn. Och det är nog det pinsamaste jag har varit med om i år. Vi satt och "camade" och skrev med dom i två timmar. Jag och Casandra satt och pratade som tjejer gör, "kolla vad snygg han är", "oj vad liten han ääär", "kolla om dom skrattar nuu när jag gör såhär" osv osv osv. När vi skulle säga hejdå till dom så dog vi, då hade dom tydligen hört oss hela tiden under dom där två timmarna. Kan väl säga att en av dom var mindre glad på oss, hahah. Fäck.... Förlåt. 


dumma vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0