yes sir

Slog nog rekord inatt på att gå fortast. Gick någonstans från frösön (kändes som längst bort på frösön) ända till pappa som bor vid campus på 20 minuter. Antagligen för att jag var rädd att bli våldtagen sådär vid 4 på natten. Tur att jag hade Jennifer på andra sidan luren, dock somnade hon när jag var vid badhusparken. Så jag snyftade lite och försökte få liv i henne. Tänker aldrig mer åka på någon efterfest om jag inte har skjuts hem iallafall, måste börja tänka lite smart nu känner jag. Men jävligt kul hade jag igår på o'learys med Jennifer.

Ikväll blir det lugna puckar, har precis ätit tacos med fint sällskap. Nu är det bara jag och mamma, tror vi ska mysa och se film. Såå nu ska jag fram med mjukis kläderna, önska jag hade en onepiece nu. Tror bestämt jag ska köpa en när jag får lön. HEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0