Du håller mig kvar i nått jag lämnat

Fint, kollade på klockan sista gången 04.08 inatt. Kan någon vänlig själ berätta för mig hur man tar bort sleep på sin dator? Eftersom jag är den mörkräddaste personen i världen så har jag spotify på medan jag försöker sova (och så är jag inne på facebook 24/7) men eftersom det är sleep på datorn så stängs allt ner och det blir jätte mörkt i rummet osv, så då måste jag kliva upp igen för att musiken ska gå igång igen. Och det hände ungefär 10 gånger inatt när jag skulle sova. Längtar tills imorgon bitti, då är rädslan över tills nästa kväll. Och imorgon efter jobbet ska jag, Sara och Casandra se filmen frozen. Det ska inte bli så spännande, har ju velat sett den filmen under en längre tid nu. Men Jocke den jäveln skrev ju ett fint "litet" mail på facebook om hela filmen, hur den slutade och vilka som dog. Så jag vet ju i princip allt :) gött. Lite glass och Melissa Horn på det här så. Puss


JUSTJA. Det blir Åre på nyår som det ser ut nu, tredje året i rad. Känns helt okej bra. Då kanske man få träffa Elin (till vänster på bilden) awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0