sara är ett retard

Har nog inte haft en enda tråkig stund idag. Sara gjorde mest min dag genom att gå in på min facebook hemifrån medan jag satt på jobbet inloggad. Sen när kan två vara inne samtidigt på samma facebook?! Hur som helst så chattade jag med diverse personer (Sara också) vilket blev jävligt förvirrat för mig. Casandra trodde jag var schitzofren.

17:29
jag: sitter på jobbet, men alltså någon är inne på min facebook. men just nu är det jag som skriver.
sara: sitter på svenskan , vad gör du då?
jag: det där var inte jag som skrev.
sara: inte det heller




Tänker vägra duscha tills parasiterna försvinner, AVFÖRINGS parasiter dessutom. Låter ju fresh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0