inte länge kvar

Eeehh det här var typ den näst sista seriösa skoldagen. Har bara lektioner på onsdag nästa vecka sen är jag ledig. Känns ingeeee kul för jag vill sitta i lyan och dricka kaffe och spana på killar.. Fan vad jävla tråkigt. Jag blir deppig av studenten. Skulle lätt kunna gå ett halvår till åtminstonde! Fast samtidigt så ska det ju bli skönt också, om alla planer går som jag vill. Idag har jag inhandlat lite behövliga saker, dock är det studentklänningen kvar. Måste. Hitta. En. Nu. Ja som sagt, imorgon blir det sol. Och istället för öl tror jag vi kör på rosé och så ska vi väl på personalfesten på marité. Gratis öl är ju rätt okej! Nu ska jag snart bege mig ner mot stan, möta upp Casandra och ta en lååång promenad. Kanske att vi går sjövägen mot lugnvik. Det är ju sooooool, men det lär ju gå ner vilken sekund som helst. Måste skynda mig lite nu, hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0