feuer frei

Från kvart över 8 till 9 hade vi lektion idag. Sen har vi i princip bara suttit i lyan från 9 till 3 då rugbyn började. Och där mina vänner fick man se nakna killar. Bad for you om du inte var där. Och för stunden sitter jag och väntar på min kära syster som ska komma och göra mig sällskap. Casandra kommer också senare. Min plan är att vi ska dricka öl, headbanga, lyssna på rammstein och måla naglarna i någon snygg färg. Kanske rött läppstift, vore coolt. Men något som vore sjukt mysigt är om någon kunde spela gitarr och sjunga (bra) samtidigt som man myser med eld, filt, korv och öl. Erica, vart du tvungen att skriva det på facebook? Vet du hur sugen jag blev på det nu. Släng hit en gitarr och någon som kan sjunga så fixar jag resten! :) Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0