don't tell me that it's over

Nu är det andra gången i veckan som jag glömmer bort kaffet på plattan. Så nu är det kaffe över hela köket. Kul att jag har ett bra minne! Förresten så ramlade jag i trappan på skolan förra fredagen medans tre killar gick förbi. Jag kunde inte ens skratta eftersom jag var själv då, det ända som kom ur mig var ett fan. Och det var fan pinsamt.

För tillfället gör jag inget speciellt, väntar på att Jennifer ska komma hit. Tänkte att vi skulle få lite läxor gjorda. Och bara mysa kanske. Verkar inte hända så mycket mer på en torsdag när det är röd dag. Justja dödade en spindel imorse också, eller jag hoppas den dog. Den var i badkaret och jag sprutade vatten på den.



Bra låt förövrigt

Kommentarer
Postat av: cas

därför de har regnat hela dagen, braaaaa annaaaaa!! :(

2010-05-13 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0