det regnar

Det är mitt fel att det regnar så mycket idag eftersom jag dödade en spindel tidigare. Och då är det också mitt fel att det är så jävla mycket äckliga maskar ute. Man måste ju gå på tå för att undvika dom, och då det går långsamt... Sen blev det inge plugg ikväll heller, istället blev det mys med Jennifer och Casandra. Nu sitter jag hemma själv och gruvar mig för att sova, lär ju bli tvn på inatt igen. Inatt gick det iallafall skit bra för då hade jag lite alkohol i kroppen och då somnar man fort! Sen har jag också hört att om man blir rädd ska man gömma sig under täcket. Såå vi ses under täcket då. Hejrååå

Förresten så älskar jag när det regnar, det är bara maskarna jag hatar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0