bal

Försöker bli frisk, men det går väl sådär. Hostar i princip hela tiden och det är jobbigt. Har precis varit och solat, svettigt men skönt. Och nu inväntar jag en sallad, tror den skulle komma vid halv 7.

Imorgon är det programbal, mina tjejer kommer vara sjukt snygga. Jag ska inte gå, och alla blir förvånade över det. Lite jag med kanske. Men om jag inte vill/inte är pepp så ska jag inte. Däremot kommer jag åka med tjejerna och deras baldejter i en limosuine. Dricka lite skumpa kanske? Efter det ska jag, Bella och Johanna äta middag på Pause och bara ha det trevligt. Så jag är glad ändå! På torsdag är det ju mösspåtagninsbal, den peppar jag till iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0