stereo love

Medans jag väntar på min hemkörda pizza så kan jag ju lika gärna skriva ett inlägg. Bob har iallafall blivit mitt nya intresse. Det är verkligen förjävla roligt! Åkte med klassen i fredags, dock skadades J och fick åka in till sjukhuset med ambulanshelikopter. Men nu mår hon finfint! :) Och idag var jag där igen med S, J och F.  I fredags när vi kom hem så började vi dricka lite vin för en utgång. Det var inte skit kul på O´learys, men det funkade. efterfesten var inte heller skit kul, sov bara 1 eller 2 timmar. Gick hem 8 på morgonen och gjorde mig iordning för en shoppingrunda på stan. Sara bjöd på fika plus att jag fick en klänning av henne. Underbart med folk som kan försörja en! På kvällen hade vi en liten fest för Sara och Mamma som har/ska fylla år. Det var mycket roligt och mycket Maria Montazami. Övertrött var jag, full var dom andra. Nu ska jag ta en liten powernap igen på en kvart om jag hinner. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0