25 mars

"You see me driving down the street... I look so fucking good". Fasen vilken bra start på inlägget! Alla ni facebookare har nog sett den meningen lite här och var. Det är ju nämligen en hejdundrades fest på marité nästa torsdag. Och det är obligatoriskt för alla 18 plusare. Bara att höra av er om ni vill ha biljett. Men utöver det så har jag inte dött, bara bloggen för några dagar. Jag har haft fullt upp, ni vet, skola, jobb, plugg, kompisar osv. Och på kvällstid får jag inte sitta vid datorn så länge eftersom jag får sömnproblem då och inte tar mig upp på morgonen. Fan, jag har så mycket att berätta men det skulle säkerligen ta en dygn att skriva upp allt det. Så det kommer eftersom. Kan iallafall tala om att jag ser framemot morgon dagens bravader. Efter skolan ska jag och min kära klass åka till myrviken och åka bob. Efter det tänkte några av oss ha en "afterbob". Dricka lite vin för att sedan slå klackarna i taket på larrys. Shit, nu är klockan mycket. Datorn säger godnatt, jag med??

Imorgon fyller min mamma år, GRATTIS!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0