Jorå

Har märkt att alkohol hjälper om man är sjuk. Igår var jag dödssjuk (överdriver som vanligt). Men idag känner jag mig nästan frisk förutom hostan då. Gårdagen var bra! Jag hade riktigt kewl med tjejerna och shotarna och dylikt som vi fick i oss. Idag är det lördag, jag har laddat upp med godis för en tv kväll, antingen med eller utan mamma. Vi sitter i varsina rum och jag har beslutångest om vilken film jag ska se ikväll. Antingen män som hatar kvinnor, den gröna milen eller jurassic park. Återstår att se, beroende på om jag vill grina, vara rädd eller arg ikväll.

Näe fan, nu vill jag byta kompisgäng och läsa poesi i 8 timmar och lyssna på deppig musik! Later



Lånar 3 bilder av dig Emma, bra tack!

Kommentarer
Postat av: emmsan

Vem sa att du fick göra de? Hihi, lugnt gömman.

2010-03-22 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0