Try Sleeping with a Broken Heart

Nu kommer behovet efter ett jävla körkort. Stadsbussarna kan suga min röv. Orkade verkligen inte ta bussen idag, men vart ju tvungen. Busschauffören var så jävla otrevlig när jag betalade med en kronor, hade tyckte jag skulle köpa godis för dom pengarna istället för att ge dom till han. Så jag skrev ett argt brev till stadsbussarna, hoppas på ett svar snart! Sen är vi tjejer så jävla sugna på att dra till Åre, men ingen har ju någon jävla bil. När jag skaffar körkort ska jag fasen ha bil samtidigt.

Annars har dagen inte varit så speciellt givande. Förutom en mor och dotter finmiddag kanske man kan kalla det. Mamma har saknat mig så sjukt mycket så jag måste bo här nu :) Men det är härligt att bli ompysslad rejält. Tillbringade även 2 timmar ikväll med A och C. Det blev en sväng till stallet och lite skip-bo hos C.


Kommentarer
Postat av: kelli

fan anna, visste inte att du blogga, nu jävlar hamnar du på bloglovin vare sig du vill de eller inte. :p



cha cha

2010-03-10 @ 23:09:09
URL: http://kellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0