Studentkryssning

Kanske mitt livs roligaste helg. Fredagen var jag med Elin i Nälden. Gratis vin är gött, man blir iallafall full på det. Och man får även det i ansiktet, iallafall jag. Till och med i ögonen, det gjorde ont. Det som inte var lika gött var att min mobil gick sönder pga av vin skada. Lördag morgon gick bussen ner till Stockholm för Studentkryssning, och fyfan i helvete vad förjävla roligt det var. Vipen var kanske bäst med skönaste gänget och champagnen som rullade in. Allt var bara för bra. Mer tror jag inte att jag kan säga? Taaack grabbar och flickor.


Kommentarer
Postat av: Ell

ÅÅÅÅÅH det var så bra, kul och helt jävla underbart! :D

2010-03-09 @ 17:46:26
URL: http://elliikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0