mys dag

Hej era retards. Blir inte ni ledsen när ni ser kärleksfilmer? Eller egentligen blir man ju glad av dom, men när man har sett klart dom då är ju allt som vanligt igen. Jag blir ju så svartsjuk på tjejen i filmen så jag vill byta plats med henne och själv få pussa på killen. Fan! Näe, inga mer kärleks filmer för idag. Nästa film blir en sorglig har jag hört? Har också hört att om jag ser den kommer jag gråta mig igenom den? Det kändes inte heller så aktuellt men idag är den ända dagen jag hinner så jag måste se den! Räkna med en ledsen tjej ikväll.

Har ju en dag idag då jag bara är med mig själv. Inget jobb, inget plugg, inga kompisar. Bara jag... och chipsen, och godiset, och glassen som jag precis har ätit upp. Inte någon utgång heller för den delen, det brukar ju vara ganska populärt såhär på onsdagar. Men det känns som att kommande helg får räcka. Då är det fest på fredag, åka bakis på lördag, fest på lördag kväll, fest på söndag dag?, åka bakis hem på söndag natt. Typ! Ähh fuck, nu skrev jag för långt inlägg igen. Bröjar bli många sånna. High Five till dom få som läser min blogg iallafall!

HÖLL PÅ GLÖMMA! Min halvbror fyller år idag. Och hur mycket det vet jag inte! Men Grattis på dig Zpin Thefakkup.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0