bad boys

Sjukt mycket prat om kryssningen nu, vi har precis beställt VIP. Kommer bli sjukt nice, dock missförstod vi vad det stod på hemsidan. Trodde vi (14 pers) skulle få 11 vodka 70isar, MEN det står 1l. Alltså 1 LITER. Men det ser ut som det står 11 på hemsidan. Osoft men vi får väl ragga Stockholmare.

Efter skolan åkte iallafall jag och brudarna till Dollar Store i Svenstavik. Det ända vi köpte var chips påsar och lite godis. Och ja, jag köpte en ring, eller jag skulle köpa den. Men dum som jag är så orkade jag inte gå och hålla i den och satt på den på fingret istället. Och jag glömde betala för den. Fan, nu har jag ångest. Hur kan man glömma betala för något? Tur att den var billig, 10 kronor. Det kan jag nog leva med.

Hörs


Kommentarer
Postat av: jenn

Hahah :P

2010-03-01 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0