Studenten

Måste säga tack till alla som gjorde min student så jävla bra. Igår var jag alldeles för trög för att skriva något, men idag är jag lite piggare iallafall. Champagne frukosten hos Sofia var hur bra som helst, trappan var kung, hittade inte mitt plankat så fick stå med familjen Häggman ett tag tills min familj äntligen hittade mig. Flaket var kanske det roligaste, min mottagning var också jätte bra med mina bästa vänner och familj. Sen var klassen bjuden till Emma och Pontus på deras skiva på travet, också huuuur jävla roligt som helst. Till sist var det trappan, åh ja det var kung det med. Bästa kvällen i mitt liv. Hade inte tråkigt en sekund :) Märks också att vi körde rätt hårt, har räknat ihop 4 blåmärken på armen, ett på magen och ungefär 10 st på benen. Sååå tusen tack till alla som var med mig under dagen/kvällen. Idag är det söndag och det kommer bli en bra söndag för jag ska nämligen till min syster i hennes nya lägenhet på frösön. Vi ska laga mat och umgås sen sover jag nog där också. Puss å kram så hörs vi. Nu är jag vuxen :(

Bilder kommer framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0