damp

Åhååååå, jag klarar inte av det här. Har två blockmongon bredvid mig. Skjut mig typ, eller dom. Ännu värre är att jag klev upp 7 imorse för jag skulle tvätta kläder, känner mig lite tröttN. Efter jobbet ska jag hem och fixa mig med Casandra inför en utekväll på marié där ingrosso kommer. Vi tjejer ska börja hos Sara i hennes nya lägenhet, längtar till första vin glaset. Puss


Updates: "så less att dom inte kan hålla käften! det finns faktist folk som är där för att jobba och tjäna pengar inte bara låta illa och lulla runt! tack som fan för att jag inte kunde jobba idag!!!!!"

HAHAHAHA jag dör. Såg precis den där kommenteraren på facebook. Vilket jävla retaaard! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0