städa

Såhär efter några dagars festande tänkte jag börja städa lite. Insåg precis att det kommer ta några timmar. Tänkte göra det über fräscht, byta lakan och sånt. Och skura lite kanske! Det är ett berg med disk (kommer behöva ta diskmaskinen 2 gånger), jag ska dammsuga hela lägenheten, plocka ihop alla mina kläder som råkar ligga på golvet och göra allt annat som hör till städning. Sitter här och försöker peppa mig själv. Går sådär! Hade förövrigt sjukt roligt på 50 års kalaset, vi stod i baren för det mesta. Blandade även drinkar till oss själva. Sedan tog vi taxti till stan och gick en sväng på stråket. Tog modet att inte följa med på efterfest, känns bra i efterhand. Även om det var jacuzzi som stod med på listan. Ikväll ska jag träffa några fina flickor som händer alldeles för sällan och ta ett glas vin/öl med dom. Så nu måste jag skynda på med städningen så jag hinner. Hörs, pusskram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0