Mamma

Under två timmar har jag suttit och läst en blogg. Det stod bland annat om en mamma som verkade vara sjuk i huvudet, bokstavligt talat. Det fastnade jag lite för. Bara för att min mamma är världens bästa så är det intressant att läsa motsatsen. Jag blir mamma-sjuk när jag läser det och vill nästan ringa och väcka henne. "Jag förstår inte dom som kan säga att deras mammor är världens bästa". Det är nästan så att jag vill börja gråta när jag läser det. Ihh, jag vill till mami. Men hon befinner sig i Spanien och jag kommer inte att kunna prata med henne på en vecka. Vi som brukar prata i telefon varje dag! Tror bestämt att jag måste umgås lite med syster så jag får en mamma känsla, hah.

Utöver det så har jag spelat volleyboll hela kvällen med tjejerna. Sen förtjänade jag lite chips och dipp, köpte även aftonbladet. Och vem är med där på första sidan om inte min chef? Tydligen tävlar dom om vem som är rikast i båstad. Lite roligt! Umgicks med Nathalie hela natten igår och det bevisades genom att jag sov till 3 idag. Kors i taket säger jag. Men det vara bara en engångsgrej, man måste väl testa på lite här i livet? Det var iallafall sista gången jag sov så länge. :) Hööööörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0