Färga håret

Tänkte berätta för er vad jag gör den här fina dagen.

Jo jag färgar håret. I lördags råkade jag färga mitt hår orange, det skulle bli ljusa slingor bara. Hoppsan!

Här är det extremt Orange.


Innan jag ska färga, här ser det inte lika orange ut. Men det är det!


Färgen är i. Väntar med spänning (och har tråkigt)!

Såja, nu ska bara håret torka. Finns ingen hårtork här, så det torkar väl om kanske några timmar.


Är lite göra lös..... Men kan ju lägga upp några låtar som jag lyssnar på
medans jag väntar på att håret ska torka..
Rasmus Seebach – Natteravn
Eminem – No Love
Katy Perry – California Gurls (feat. Snoop Dogg)
K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix

  

Klaaaaart! Nu har jag normal hårfärg igen :)


Nu ska jag ut i det fina vädret och umgås med Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0