no love

hahahahaha. Jag förstår inte vad som händer i våra hjärnor när vi tjejer blir full. Ena stunden bråkar vi, andra stunden skrattar vi, sen sjunger vi lite, och någon gråter också där i mellan. Igår hände lite allt möjligt, en tjej svalde ett chips som fastnade i halsen och alla fick panik, en klev tydligen på glas så det var blod överallt (det var en kille förövrigt), en blir utslängd på krogen, en annan ramlar i trappan på krogen och en försöker köpa kebab för 30 kronor men blir nekad. Sen är det nog mycket mer som också händer fast vi glömmer bort det!

Vaknar av två sms från två förvirrande flickor:
"Kul att man minns gårdagen"
"Vad hände igår osv? Minns typ ingenting"

Annars har dagen gått sjukt fort, även om jag inte har gjort någonting typ. Pratat i telefon hela dagen tror jag. Sen var Alexandra, Diana och Björn hit en sväng på lite fika. Och nu har jag precis kommit hem från affären, utökat kylskåpet lite. Kan vara på tiden, lagar lite efterlängtad mat nuuu. Gött ska det bli! Det är även tropisk värme ute! Skööönt kanskee att det blir volleyboll ikväll också. Vi får se! Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0