snyggast

Helt plötsligt hade jag mycket att se framemot. Dels 100-dagars, då snyggingen Günter kommer till Marité, fan vad jag ska ragga.... Och studentkryssning den 6 mars med bruuudarnnaa och lite stockholmare :) Annars var jag, Jennifer, Ellika och Alexandra på snabba cash ikväll. Undrar lite varför alla tyckte den var så jävla bra? För mig var den sådär, om inte snyggingen hade varit med i filmen hade det inte varit värt att sitta där två timmar. Och just nu tycker jag det finns så jävla mycket snyggingar. Tänkte göra en liten lista på dom snyggaste:

1. Cimon
2. Gaspard Ulliel
3. Joel Kinnaman
4. Günter



Dregla inte för mycket nu tjejer...


Kommentarer
Postat av: Pleasureman Fan

Günther 4-ever!

2010-02-04 @ 12:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0