rythm of the night...

.. spelas just nu på radion. Ikväll hade vi en spel kväll hos Jessica med lite öl och grejor, på bil spelen var jag kung, på guitar hero var jag sådär, på skip-bo var jag näst bäst. ****** var sämst iallafall, men du är duktig på annat gumman ;) Och justja igår när tjejerna var här, eller på slutet när det bara var jag, Alexandra, Casandra och Sara så kom grannen och klagade för att vi skrattade så sjukt mycket. Då fick vi stänga in oss i köket! Annars så ska jag sova själv inatt igen, men det gick helt okej sist. Så det borde gå bra nu också, mamma blev chokad när hon ringde på morgonen och jag berättade att jag sovit själv. Meeeenne jag avrundar med att säga godnatt till er som sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0